Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
قالب وبلاگ

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
اول خدا...

سلام

امروز خیلی اتفاقا افتاد...

امروز صبح زود با یکی از دوستای پارسالم بعد یک سال رفتیم پارک حسابی باهم دیگه عکس   انداختیمو خوشحال بودیم

بعد رفتم امتحان دادم چقدر حال داد!!

ریاضی بود و همه رو نوشتم آخجوون

در حال امتحان دادن بودم ناگهان یکی از دوستام گفت پدر جوادی به رحمت خدا رفت... وای چه احساس ویرون کننده ای بود
خیلی ناراحت شدم آخه واقعا سخت و تلخه که آدم یه لحظه تجسم کنه پدر زندگیشو برای همیشه دیگه نداره... 
بخاطر دوستیمون و بخاطر همدردی باهاش ساعتای 2 رفتم مجلس پدرش.. خیلی دردناک بود خیلی.. خیلی..

خلاصه 2ساعت نشستمو امیرحسینو دیدم(کسی که باباش...) محکم بغلم کرد انگار دلش خیلی پر بود منم بقلش کردم گفتم الهی همیشه خوشحال باشیو احساس غم تو زندگیت نکنی بهت تسلیت میگم عزیزم 

بعد رفتم توی پارک چند دقیقه ای نشسته بودم بعد داشتم به سمت خونه میومدم     که یه دفعه یه ماشین هوندایی سوناتا اومد تو دلم..  یهو هل شدم  دستمو گذاشتم رو کاپوت ماشین خودمو هل دادم از زیر ماشین کنار
حالا نگو پشت فرمون دوست کلاس دوم دبیرستانم بود میخواست باهام شوخی کنه...   
بعد حسابی باهم حرفیدیم رفتیم بنزین آزاد زد آخه آقا مایه دار شده و ماهی 30_40 تومان پول دریافت میکنه از کافی شاپ و قهوه خونه بزرگش خلاصه خیلی خوشحال شدم بعد اومد رسوندم خونه ... خیلی حال داد ...   انقذه با سرعت میرفت منم مث آدمای ندید پدید ذوق مرگ شده بودم ...   الهی... 
چقد بعضی ها مایه دارن هاا
ولی من خرم ندارم

بعد رسوندم خونه و نگو مهمون داشتیم پسر نمیدونم کیه فامیلای دور مامانمون اومده بود خونمون و باهم حرفیدیم
و شب با یک عالمه خاطره از اونروز به خواب رفتم

همین..

اینم حوادث یه روز پر حادثه



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت22:15---15 دی 1390

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلام
سلام
Mohsen
.?
.?وبلاگ خوبي داري بهت تبريک ميگم
..?
...?
....?خوشحال ميشم تبادل لینک کنیم
.....?با نظرت به وبلاگم الهام ببخش
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........? منتظرتم
.........?
......?
....?فعلا باي تا هاي
..
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, ] [ 21:42 ] [ افشین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

""بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ"" ۞ وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین۞ به وبلاگ نازنینم خوش اومدی نازنین

كد موسيقي براي وبلاگ

نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ و آدرس afiomari.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
function Clear(thefield){if(thefield.defaultValue==thefield.value) {thefield.value='';}}





امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 39207
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس